Lad det være sagt med det samme: vi elsker at få nye kunder, som har fået os anbefalet af nogen, som allerede har arbejdet sammen med os. Sådan en ny kunde var Adam – og vi har knoklet for at leve op til tilliden.
Re-design med nyt fokus
Staytrue.dk fandtes i forvejen. Den fortalte historien om Adam som coach og mentor, men sitet og Adam var vokset lidt i hver sin retning. I Stay True handler alt ikke længere om privat coaching. Faktisk er fokus i dag mere på mentorstøtte til arbejdssøgende, der kan få mentorstøtte gennem kommunen. Dét skulle sitet selvfølgelig vise, så Adam og Stay True bliver synlig for den rigtige målgruppe.
SEO-synlighed skulle bevares
Og apropos at blive synlig, så har Adam gennem årene brugt en masse krudt på SEO, som har givet sitet en god ranking. Briefen var derfor, at intet indhold måtte gå tabt, og at URL-struktur og metatags skulle bevares. Men sitet skulle også laves fuldstændig om… Det krævede en grundig omgang afklaring, så vi kunne bruge de gamle byggesten, ryste dem grundigt og lægge dem i et andet mønster og få det nye fokus frem.
Tykkere rød tråd
I designet og den nye struktur på sitet, tog vi udgangspunkt i marketingmateriale, som Adam har fået lavet. Det var nemlig helt opdateret og fortalte historien om Stay True på en rigtig god måde. Det gjorde også, at vi ikke klippede den røde snor over mellem de forskellige platforme og formater – men til gengæld knyttede dem tættere sammen.
Se den røde tråd her: www.staytrue.dk