”Hej – jeg hedder Raz. Må jeg hjælpe dig til smuk hud?”
Da Raz ville have nyt website, var vejledningen af hans kunder det vigtigste. Hud er nemlig ikke bare hud. Din hud er måske tør om vinteren? Sensitiv? Og ofte har den nogle helt særlige behov. Dem kender Raz alt til. Han har brugt mange år på at udvikle unikke skønhedsprodukter til unikke behov. Raz sælger sine skønhedsprodukter i en fysisk butik og online. Men hans hjemmeside var blevet gammeldags. Han havde brug for en ny hjemmeside. Vi var så heldige, at blive anbefalet til Raz, af én af vores gode kontor-fællesskabs-kolleger. Så vi gik i krig og byggede et helt nyt system til Raz, som kunne alt det, han ønskede.
I udarbejdelsen af hjemmesiden lavede vi bl.a. en brugerundersøgelse, for at finde ud af, hvordan hjemmesidens besøgende navigerede på siden, så vi kunne lave en bedre version 2.0
Det blev lynhurtigt tydeligt, at Raz besøgende godt ved, hvad for en hud de har. Men de ved ikke hvilke af Raz mange produkter, der er det perfekte match. Løsningen var derfor lige for; vi skulle bygge hjemmesiden op efter præcis samme struktur, som Raz bruger, når han i sin butik spørger ind til sine kunders hud: Er den tør? Fedtet? Sensitiv? Og hvad sker der når …? Vi lavede derfor strukturen på sitet om, så I stedet for at blive mødt med kategorier for ’dagcreme’, ’shampo’, etc. Blev man guidet via ens behov til det rigtige produkt. Det blev også tydeligt, at Raz selv er den bedste sælger af hans egne produkter. Så han skulle selvfølgelig spille en markant rolle på sitet.
Mød Raz her: www.raz-spa.dk