Du skriver en vigtig mail. Du trykker send. Du venter i spænding …. Tik ..tak.. tik.. tak ..
Tiden går klokken slår mens du venter på svar. Du begynder at undre dig. Er mailen havnet i spam? Fik du trykket på ’luk’ i stedet for ’send’? Er alt mon som det skal være?
Sådan var det også for Dancontainer. En kunde, vi gerne vil fortælle lidt mere om.
Lad os begynde ved begyndelsen. For faktisk begyndte vores samarbejde slet ikke med mails, der måske havnede i ingenmandsland. Det startede – som så mange gange før – med en hjemmeside, der havde brug for lidt opgradering. Der var en del tekniske ting, der skulle optimeres på DanContainers hjemmeside. Sådan noget kræver html kodeskrivning. Så de fik en serviceaftale og så fiksede vi sitet.
”Mailen er perfekt leveret til rette modtager”
I en af vores snakke nævnte DanContainer, at de var heldige at få mange henvendelser via deres kontaktformular på hjemmesiden. De skyndte sig altid at skrive en fin mail tilbage. Men da de ikke altid hørte noget tilbage på deres mails, var de meget usikre på, om de potentielle kunder overhovedet fik mailen? Røg den direkte i spam? Hvad skete der, efter de havde trykket ’send?’ Ikke en fed usikkerhed for et firma, som lever af henvendelser. Nu har vi lavet en infrastruktur for deres mails, så de er sikre på, at de havner det rigtige sted. DanContainer får nu svar på, om mailen er ’bounced’, havnet i spam, eller om den er perfekt leveret.
Smart ikke? Se kontaktformularen, der startede det hele, her: https://dancontainer.dk/contact-us-dansk/
Vil du høre, om vi kan gøre det samme for dig? Så sidder vi klar ved mail og telefon